ایستگاه خبر

آشنایی با تلویزیون غیرمتمرکز سینگولار (SingularDTV)

ماموریت

تلویزیون غیر متمرکز سینگولار (SingularDTV) یا S-DTV در حال ایجاد برنامه های سرگرم کننده, الهام بخش و روشنفکرانه برای اغلب متفکرین در سراسر دنیا است. کار ایشان ایجاد یک پلاتفرم توزیع محتوای رسانه ای مبتنی بر ارز دیجیتالی اتریوم، ایجاد فیلم و محتوای تلویوزینی اصیل و با کیفیت است. آنها در ابتدای کار بر روی ژانر داستانی علمی-تخیی و ژانرهای غیرداستانی متمرکز هستند. SingularDTV واسطه گری در توزیع محصولات رسانه سنتی را از بین می برد, یعنی می خواهد اصول غیرمتمرکزسازی را در صنعتی به کار برد که در حال حاضر بر انحصار و مخفی کاری مبتنی است . هدف اصلی SingularDTV که شفاف، تغییرناپذیر و بخشی از بطن کار است، ایجاد مسیری برای حقیقت و آزادی بیان است و همین باعث ایجاد اعتماد مردم به خالقین این تلویزیون غیرمتمرکز می‌شود. هدف نهایی SingularDTV ایجاد و رشد موفقیت ‌آمیز یک صنعت سرگرمی غیر متمرکز است.

خلاصه پروژه

تلویزیون غیرمتمرکز سینگولار (SingularDTV) یک مجموعه تلویزیونی ماجراجویانه، حماسی و علمی-تخیلی است که قهرمانان در آن علیه ظهور سیستم های ذهنی مبارزه می کنند، سیستم هایی که قصد دارند با فن آوری بشریت را به سمت همسان سازی همه با هم (Singularity) پیش برند و هموساپینس (نام علمی گونه جانوری انسان) را به مرحله بعدی تکامل، تحت عنوان هموترنسندوس (Homo- transcendus) جلو برند. این مجموعه تلویزیونی توسط کیم جکسون (Kim Jackson) و دیوید بی. الیور (David B.Oliver) ( تهیه کننده مجموعه تلویزیونی شفق و منطقه نهم) تهیه شده است. این مجموعه توسط زاخاری لیبو (Zach LeBeau) و جوزف لوبین (Joseph Lubin) نوشته و کارگردانی شده است.

بخش مستند تلویزیون غیرمتمرکز سینگولار (S-DTV’S Documentary Division)به ایجاد فیلم های مستند طولانی یا مجموعه مستندهای کوتاه درباره فن آوری بلاک چین، تمرکززدایی و کامپیوتر جهانی اتریوم اختصاص دارد. تلویزیون نامتمرکز سینگولار، به جای ایجاد محتوایی که ماهیتا فنی باشد یا یک محتوای رسانه ای که به اصطلاح همگام با بقیه پیش برود، برای افراد مترقی و آگاه در سراسر جهان که هنوز از آزادی‌ها، مزایا و فرصت های فن آوری بلاک چین و تمرکززدایی آگاهی ندارند، مستند تولید می کند. هدف S-DTV آموزش و الهام بخشیدن درباره انقلاب تمرکززدایی و کامپیوتر جهانی اتریوم  به همه نسلها از جمله نسل آینده ما است.

پلاتفرم مدیریت حقوق معنوی تلویزیون غیرمتمرکز سینگولار

برنامه های کاربردی برای ایجاد قراردادهای هوشمند (Smart contract) برای حقوق دیجیتالی، درآمد، حق تالیف برای مالکیت معنوی خصوصا فیلم و تلویزیون، یکی از اهداف اصلی S-DTV است و این امر برای از بین بردن واسطه ها در صنعت سرگرمی و رسانه حائز اهمیت است. S-DTV برای تمامی محتویات رسانه ای, حقوق مالکیت معنوی، درآمد و برای حق التالیف یک پلاتفرم  ایجاد می‌کند. قراردادهای فیلم و تلویزیون از زمره پیچیده ترین قراردادها در هر صنعتی هستند و اغلب شامل شرط و شروط هایی است بین صدها و گاهی هزاران نفر. توسعه یک پلاتفرم حق التالیف برای پروژه های فیلم و تلویزیون برای دیگر صنایع جهان نیز (اگرچه نه همه آنها) کاربرد خواهد داشت.

درگاه ویدئوی سفارشی (TVOD)

درگاه ویدئوی سفارشی، روش تماشای صنعت سرگرمی را در جهان تغییر می دهد. در سال ۲۰۱۳ در آمریکا، iTunes شصت و هفت درصد از دانلود تلویزیون های دیجیتالی را از آن خود کرد. در سال ۲۰۱۴، ۴۰ درصد از آمریکایی ها به پلاتفرم های TVOD در خانه های خود دسترسی داشتند. شرکت اپل گزارش داده است که ۲۵ میلیون تلویزیون تا به امروز همراه با هشتصد میلیون حساب iTunes ثبت شده فروخته است. این ارقام رو به افزایش است.

تلویزیون غیرمتمرکز سینگولار متعهد است به ایجاد درگاه ویدئوی سفارشی برای توزیع محتوای اصیل آن و همچنین محتوایی که اصالت آن به دقت بررسی شده باشد. تلویزیون غیرمتمرکز سینگولار علاوه بر ایجاد یک خط رابط روی IPFS، از درگاه های موجود برای دسترسی به مخاطب بیشتر به سریعترین حالت ممکن استفاده خواهد کرد. google Play، AppleTV iTunes و Vimeo ، از جمله این درگاه‌ها هستند.

برای اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تلویزیونی سینگولار، یکتایی فن آورانه و تلویزیون غیرمتمرکز سینگولار، به وب سایت (www.singulardtc.com) مراجعه نمایید.

 

https://coiniran.com/?p=2963
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x