ایستگاه خبر

یک مشتری کوین بیس اقدامات قانونی علیه IRS را شدت می بخشد

مبارزه تک نفره وکیل معروف به نمایندگی از هزاران مشتری کوین بیس علیه IRS، علی رغم تلاش های آژانس مالیات برای آرام کردن او هنوز در جریان است.

به جای آرام کردن جفری برنز(Jeffrey Berns) کاربر کوین بیس (coinbase)، تغییر رویه IRS به نظر می رسد که او را برای پیگیری قضیه مصمم تر نماید.

در پاسخ به یک حرکت برای دفاع از کاربران کوین بیس از طریق طریق شرکت حقوقی Berns Weiss، دیروز IRS تصحیحات خود را به درخواست های مربوط به اطلاعات شخصی هزاران نفر از کاربران ارائه نمود.

از آن جایی که برنز در مواجهه با درخواست IRS براری اطلاعات شخصی خود را به عنوان یک کاربر کوین بیس معرفی می کند، اداره مالیات دیروز اعلام نمود دیگر نمی خواهد داده های خود را از این شرکت دریافت نماید.

اما در بیانیه ای که به کوین دسک ارسال گردید، شرکت حقوقی برنز استدلال نمود که IRS در جستجوی اطلاعاتی بیشتر از فقط نام مشتریان می باشد، و آن ها نتوانستد توضیح بدهند که چرا آن ها نام وکیل ها را از فراخوان ها خط زده اند (اگرچه این کار به این معنا می باشد که آن ها دیگر نمی توانند به اطلاعات شخصی و مالی برنز دسترسی داشته باشند).

برن ویسس در بیانیه ای اعلام داشت:

“اشتیاق IRS برای خط زدن آقای برنز از فراخوان ها به این دلیل می باشد که IRS یک نیت قانونی در جستجوی اطلاعات شخصی و مالی حدودا ۳ میلیوت آمریکایی ندارد “.

در فراخوان به اصطلاح جان دو (که در نوامبر برگزار گردید) اطلاعات تمامی پرداخت کنندگان مالیات که در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ توسط ارز مجازی قابل تبدیل تراکنش داشتند، جمع آوری گردید.

کوین بیس به کوین دسک اعلام نموده، درحالی که تعداد کلی حساب ها برابر ۳ میلیون می باشد، تمامی این افراد مد نظر درخواست IRS مبنی بر جمع آوری اطلاعات نمی باشند. تبدیل ارز رمزنگاری شده نشان داد که آن ها تعداد دقیق حساب هایی که تحت تاثیر قرار گرفته اند را به اشتراک نگذاشته اند.

در بیانیه ای که به کوین دسک فرستاده شد، برنز ویسس همچنین اظهار داشت که IRS هنوز مبنای چنین فراخوان بی سابقه ای را شرح نداده است، و همچنین وی افزود باید با اشتیاق زیادی به دنبال برقراری عدالت بین همه مشتریان کوین بیس بود.

ترس و وحشت

هرچند این فراخوان ممکن است بی سابقه خوانده شود، نمی توان گفت که کاملاً منحصر به فرد است. در واقع، IRS در طول تاریخ خود از چنین پرونده های معروفی داشته است، که در رابطه با به قول معروف قانون شکنان می باشد. بر اساس گفته های حسابدار مالیات های بیتکوین دانیل وینترز، که در این حوزه مطالب زیادی به رشته تحریر درآورده است.

در مکاتبه با کوین دسک، وینترز از پرونده های جنجالی IRS بر علیه وسلی اسنیپس و ویلی نیلسون به عنوان مثال هایی برای نشان دادن چگونگی تامین بیشتر منابع یاد کرد.

IRS بودجه محدودی برای اعمال فشار دارد“، وینترز بیان نمود. ” بنابراین آن ها بر ترس و وحشت تکیه دارند زیرا آن ها منابع کافی برای پیگیری تک تک افراد ندارند”.

بنیانگذار و CEO خدمات هوشمند بلاکچین لیبرا جیک بینسون بر این عقیده است که اقدام IRS پیش بینی می گردید. در واقع، اولین ابزار لیبرا، LibraTax برای کمک به تبدیل ارز رمزنگاری شده کاربران طراحی شده است، که با تقاضای IRS مبنی بر مبادلات پولی سنتی سازگار می باشد.

از نظر تاریخی، صرافی ها برای انجام مبادلات باید فرم ۱۰۹۹-B را از طرف مشتری پر نمایند، و به IRS سود و زیان خالص را توضیح بدهند.

اما صرافی های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده تاکنون موظف به پر کردن چنین فرم هایی از طرف مشتری نشده اند.

بنسون به کوین دسک گفت:

” با انتخاب این حالت که در آن فرم ۱۰۹۹-B به مشتری یا RIS گزارش نمی شود، کوین بیس و سایر صرافی های مشابه خودشان را در معرض مقابله با IRS دیدند به این صورت که تفسیر این قوانین که ممکن است به قوانین جدید، جریمه ها و ناامیدی مشتریان منجر شود”.

جبران بیش از حد؟

وینترز افزود، واکنش اداره های مالیاتی در این مفهوم نمی گنجد، و شاید کمی گمراه کننده باشد.

بر اساس نظر وینترز – که رئیس حسابداری مالیات کلی،LLC، و رئیس کمیته مالیات و حسابداری متحدین بلاکچین وال استریت می باشد- کارایی پولشویی با ارزهای رمزنگاری شده مانند بیتکوین بسیار کمتر از روش های مالی اتخاذ شده توسط موسسات می باشد.

وی گفت، “پولشویی در بانک ها بیشتر از حالتی مانند انتقال پول بین چندین کیف پولی رخ می دهد“.

در عوض او معتقد است که IRS به طرز ساده تری پاسخ اقدام انتشار گزارش آماده شده توسط بازرس مالیات کلی خزانه داری را می دهد.

بر مبنای یک سری شواهد منتشر شده در نوامبر، با احتساب ارز رمزنگاری شده به عنوان دارایی تقریباً سه سال پیش، IRS پیشرفت هایی در توسعه یک استراتژی سازگار کرده است.

اگرچه پرونده کوین بیس به طرز معقولی در رسانه های صنعتی و انتشارات تجاری مورد پوشش خبری قرار گرفته است، وینترز استدلال می نماید که اگر IRS چنین فراخوانی را به مشتریان بانک جهت پر کردن فرم بدهد، واکنش بسیار بد خواهد بود.

وینترز نتیجه گیری می نماید که:

اگر این احضاریه برای یک بانک محلی با ۵۰۰۰۰ مشتری صادر شود، این خبر در صفحه اول روزنامه نیویورک تایمز خواهد بود.”



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.


 

https://coiniran.com/?p=4234
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x